Kazetové rámy zhotovujeme z dubu a  břízy , buď bez povrchové úpravy, nebo mořené v odstínech hnědé, šedé, černé nebo bílé lazury. Hluboký profil rámu vytváří vzduchový prostor mezi dílem či artefaktem, plní ochrannou funkci a obohacuje adjustaci o třetí rozměr.

Dílo vlepujeme k podkladu PH neutrální archivní páskou v horním okraji a necháme ho v prostoru vitríny přirozeně vyvěšené, což umožňuje případné napínání a smršťování díla při změnách vlhkosti vzduchu.

Kazetové rámy zhotovujeme z dubu a  břízy , buď bez povrchové úpravy, nebo mořené v odstínech hnědé, šedé, černé nebo bílé lazury. Hluboký profil rámu vytváří vzduchový prostor mezi dílem či artefaktem, plní ochrannou funkci a obohacuje adjustaci o třetí rozměr.

Dílo vlepujeme k podkladu PH neutrální archivní páskou v horním okraji a necháme ho v prostoru vitríny přirozeně vyvěšené, což umožňuje případné napínání a smršťování díla při změnách vlhkosti vzduchu.

Jednoduché hliníkové profily jsou oblíbené zvláště pro rámování fotografií.

Hliníkové rámy zhotovujeme na míru.

Mezi sklo a list lze vložit paspartu.

Hliníkové rámy lze použít pro rámování se sklem i bez skla. Varianta bez skla se neobejde bez podlepení na nosnou desku smart, forex či dibond.

Přesvědčení, že rám má být maximálně funkční a co nejvíce neutrální, nás vedlo ke zřízení vlastní lakovny.

Tmelené a přebroušené rámy z masivu (nejčastěji z břízy) stříkáme kvalitními polyuretanovými barvami, převážně bílou.

Protože nástřik je poslední operací při výrobě rámu, spoje v rozích jsou skryté pod vrstvou  laku a rám působí naprosto čistě.

Podbíjené rámy jsou  vhodným způsobem adjustace maleb na plátně nebo na malířských deskách a kartonech.

Olejová či akrylová malba nevyžaduje krytí sklem, proto můžeme polohovat rám tak, aby nezakrýval světlost obrazu.

Obrácený profil podbíjeného rámu umožňuje, aby mezi dílem a rámem vznikla mezera, která adjustaci opticky oddělí od obrazu a dá mu  vzdušnost.